BEL DIRECT: 070 362 09 63 (24/7)

Klachtenregeling2018-05-22T00:29:05+00:00

Betrouwbaar. Deskundig. Snel. Al meer dan 25 jaar.

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Let daarbij op het volgende:

  • Meld uw klacht – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk;
  • Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten;
  • Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken;
  • Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten;

Wordt een klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op http://www.ictwaarborg.nl in te vullen.

“Mijn complimenten aan Computerdokter aan huis voor de snelle hulp en de fijne service. Ben erg blij dat mijn computer zo snel en doeltreffend is gerepareerd. Alles werkt weer naar behoren!”

A. Jansen

“Wij zijn erg tevreden over de geleverde diensten van Computerdokter aan huis. Ze wisten het probleem snel te identificeren en te verhelpen. En de prijs viel ons eigenlijk alles mee.”

S. de Groot

“Na een plotselinge crash van mijn harde schijf was ik bang dat al mijn belangrijke documenten verloren waren. Gelukkig wist de monteur van Computerdokter aan huis alles terug te halen.”

T. Klein

Spoed reparatie?
Bel direct:
(070) 362 09 63