BEL DIRECT: 070 362 09 63 (24/7)

Privacy Policy en Klachtenregeling 2017-04-15T13:22:20+00:00

Betrouwbaar. Deskundig. Snel. Sinds 1992

Privacy Policy

Wij hechten veel waarde aan een duidelijk en transparant privacybeleid en hiervoor gelden dan ook de volgende regels:

  • Alleen die persoonsgegevens worden verzameld die noodzakelijk zijn om onze dienstverlening aan de klant te onderhouden en te verbeteren;
  • Uw persoonsgegevens worden met inachtneming van de geldende privacywetgeving verwerkt, opgeslagen en beheerd;
  • Alle overige gegevens die onze medewerkers onder ogen komen, worden strikt vertrouwelijk behandeld (documenten, e-mails etc);
  • Uitzonderingen zijn criminele zaken, waaronder kinderporno;
  • Als consument heeft u recht op inzage van uw persoonsgegevens. Deze gegevens sturen wij u uiterlijk twee weken na uw verzoek om inzage toe.
  • Op uw verzoek zullen wij uw gegevens aanpassen of verwijderen;
  • Er worden geen gegevens aan derden verstrekt.

Beveiliging van deze site en uw gegevens

Wij nemen bescherming van uw privacy zeer serieus:

  • Deze site maakt gebruik van een beveiligde (versleutelde) internetverbinding tussen uw computer en onze webservers (zie het slotje in de adresbalk);
  • Er worden door ons geen cookies op uw computer geplaatst;
  • Uw bezoek aan deze site wordt opgeslagen, maar dat gebeurt op een niet op uw indentiteit te herleiden manier;
  • Er worden geen ip-adressen of andere privacy-gevoelige gegevens opgeslagen;
  • De site wordt gehost op een Duitse server bij een van oorsprong Duits bedrijf en is daardoor onderworpen aan de zeer strenge Duitse privacywetgeving.

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Let daarbij op het volgende:

Meld uw klacht – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk;

Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten;

Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken;

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten;

Wordt een klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op http://www.ictwaarborg.nl in te vullen.

“Mijn complimenten aan Computerdokter aan huis voor de snelle hulp en de fijne service. Ben erg blij dat mijn computer zo snel en doeltreffend is gerepareerd. Alles werkt weer naar behoren!”

A. Jansen

“Wij zijn erg tevreden over de geleverde diensten van Computerdokter aan huis. Ze wisten het probleem snel te identificeren en te verhelpen. En de prijs viel ons eigenlijk alles mee.”

S. de Groot

“Na een plotselinge crash van mijn harde schijf was ik bang dat al mijn belangrijke documenten verloren waren. Gelukkig wist de monteur van Computerdokter aan huis alles terug te halen.”

T. Klein

Spoed reparatie?
Bel direct:
(070) 362 09 63